Viata este ceea ce se intampla in timp ce planificam viitorul

27 11 2008

In filmul Parfum de femeie exista o scena de neuitat in care orbul (interpretat de Al Pacino) invita o fata la dans si ea ii raspunde:
– Nu pot, logodnicul meu va sosi in curand. La care orbul ii raspunde:
– Stii, viata se traieste intr-o clipa, si o ia la un tango. Cel mai bun moment al acestui film este aceasta scena de 2 sau 3 minute.

Multi traiesc alergand dupa timp, si il ajung doar cand mor, fie de un infarct, fie de un accident pe autostrada pentru ca goneau prea tare pentru a ajunge la timp. Altii sunt prea nerabdatori sa traiasca in viitor, ca uita sa traiasca in prezent, care este unicul timp care exista cu adevarat.

Toti avem pe aceasta planeta acelasi timp, nici mai mult, nici mai putin de 24 de ore pe zi. Diferenta sta in utilizarea acestor ore de catre fiecare dintre noi. Trebuie sa invatam sa profitam de fiecare moment, pentru ca, dupa cum zice John Lennon: „Viata este ceea ce se intampla in timp ce planificam viitorul„. (chiar si in timp de criza)

Later edit

Pe principul daca nu muncesti, nu gresesti – daca nu scrii nu ai cum sa o dai si in balarii.

Asa ca azi am observat (am observat e diplomat spus, mai exact mi-a spus Patrick, dar intr-un mod ffft diplomat) ca am dat-o si eu in balarii cu postul de mai sus. Nu ca nu as crede in el…cred ft mult ca deaia l-am postat, numai ca aceste cuvinte nu-i apartin lui Patrick Andre de Hillerin, asa cum am crezut eu cand l-am primit pe mail de la un prieten. Bun, articolul lui Pareick este savuros, iar daca pana acum nu l-ati citit, puteti sa o faceti acum aici.

Voi sterge acum semnatura lui Patrick din articolul meu initial.




Acțiuni

Information

3 responses

29 11 2008
trevindor

We learned how to make a living but not how to live,
We have years to live but can’t add years to life.

4 12 2008
PAH

Raluca,
Acest text nu imi apartine. este doar finalul adaugat de cineva mai mult sau mai putin inspirat la un articol de-al meu care a circulat foarte mult pe net. Articolul original se gaseste aici: http://www.sfin.ro/articol_8707/lasa-i_sa_te_sinucida.html.
Te rog foarte mult, fa dreptate autorului randurilor postate de tine si indeparteaza semnatura mea de langa ele.
Multumesc mult,
PAtrick

4 12 2008
Raluca Goia

Patrick am rectificat. Mersi ptr atentionare!!

Lasă un comentariu