Inspire 2009

26 11 2008

Dupa Inspire 2008, evident, Inspire 2009.

La Inspire 2008 nu am participat, asa ca nu am puterea sa emit judecati de valoare antitetice. Ceea ce pot sa afirm cu mare incredere este ca anul acesta I felt inspired.

Asa ca un brief (ft subiectiv privit) finalul acestui eveniment, a avut un moment cinetic in care mi-am simtit gadilat orgoliul( chiar acel orgoliu de novice ce duce lupta de afirmare intr-un mediu cu un mare coverage de pionieri): Razvan Matasel a spus o vorba ce m-a „inspirat” (sa fac mai mult, sa creez mai mult, sa ma dedic si sa ma implic mai mult in ceea ce fac) – anul viitor va fi anul oamenilor, nu al corporatiilor. De ce mi-a gadilat aceasta afirmatie orgoliul?…evident din frustrarea (cred ca am zis cam prea dur, dar nu gasesc alt cuvant mai soft la ora asta) pe care o recunosc in cel mai franc mod: nu lucrez la Leo Burnett. Nop. Nici La Mccann…nici la Grffiti. Lucrez la Media Today! Cine a auzit de Media Today??? (in afara de clientii nostri) a….toata lumea din advertising-ul de la noi a auzit de Marijana Popescu, Traian Popescu. Evident, sunt pionieri ai industriei de advertising din Romania. Dar Media Today?…si nu e ca noi nu am face chestii remarcabile!!! Ba da, facem! si nu o spun eu acum in premiera, o spun clientii nostri din moment ce cntinua relatia cu noi intr-un mod deschis si foarte cooperant.

Sa revenim. Eu sunt Raluca Goia 🙂

De mine cine stie?…..mmmmm…aaaa….!Exact! dar….daca se adeveresc prezicerile lui „Urania” Matasel, la anul va fi alta poveste (am zis!….Matasel mi-a zgandarit orgoliul).

Bine, nu tot evenimentul s-a centrat pe acest subiect, doar ca eu am avut o tresarire, asa spre final, de revelare, parca parca eram sa descopar misterul, idealul in marketing, in media care ma va propulsa in mod iminenet si iremediabil pe culmile awereness-ului!……

I feel inspired!

P.S. Nu am epuizat subiectul, asta a fost un teasing….sau ma rog, nu m-am putut abtine 🙂