Web 3.0

21 08 2009

2.0 aici, 2.0 acolo, 2.0 practic peste tot.

Avem youtube, mess, facebook, twitter, avem blog. Cautam cu inversunare orice pe google (la americani expresia „search for it” s-a transformat in „google it”, si deja urmam si noi trendul adoptarii expresiei).

Suntem in plina era a exploziei informationale si avem un avant fascinant.

Cel mai repede poti gasi in ziua de azi: informatii. Despre? orice, oricine, de oriunde si de oricand. You just name it.

Dar, cautam si gasim raspunsuri. Dar raspunsul se afla de cele mai mute ori in variate forme, in variate contexte si de cele mai multe ori realizam ca in primul minut in care am crezut ca gata, here I have the answer, de fapt stam si sapam printre raspunsuri pentru a-l gasi pe cel ce ne satisface nevoile.

Asadar vrem mai mult (cred ca suntem din ce in ce mai lenesi/ avizi dupa eficienta).

This web 2.0 is soooo yesterday. Ce vrem acum? DOOOH: WEB 3.0!

via Alex Visa

googlePractic de la faza de comunicare bidirectionala internetul va evolua catre ceea ce vom numi generic Web 3.0. Acest web 3.0 va invata in permanenta ce place si ce nu fiecarui utilizator. Site-urile vor face un profiling permanent si vor afisa fiecarui utilizator informatiile pe care acesta se asteapta sa le vada .

Asa cum Tom Cruise in Mionrity Report muta fisiere pe un mare ecran tactil, asa vreau sa-mi fie si mie disponibila informatia pe web.

Web 3.0, web-ul care a trecut de la faza de comunicare bidirectionala intre advertiser si utilizator la faza in care eu, utilizatorul (consumatorul) am spus ce am avut de spus (in toata era web 2.0), iar el, advertiserul imi ofera exact informatiile, produsele si serviciile pe care le vreau si mai ales asa cum le vreau.

……………..

Industria media online pastreaza trendul intreptandu-se catre predictive behavioral targeting. Astfel, nu numai google va invata ceea ce doresti si iti va oferi doar informatiile relevante pentru profilul tau ci si spatiile ocupate de publicitate de pe site-urile tale preferate (spus in linii generale de comprehensivitate). Astfel, publicitatea online va avea o noua conotatie pentru fiecare, la fel ca o amprenta.

Planificarea media va pasi impreuna cu Httpool predictive behavioral targeting cu succes in sfera web 3.0

Anunțuri

Acțiuni

Information

5 responses

8 09 2009
Marius

Noi doi trebuie sa fim prieteni!

9 09 2009
Raluca Goia

daca trebuie, trebuie 🙂
hai cu mai multe detalii 🙂

27 09 2009
Mihai

Friend suggestions? Perhaps you may like: ? Etc?
Web 3.0? 🙂

14 05 2010
Dan

Frumoasa fantezie. Oricum, daca imi explici ce-ti place, iti recomand eu nu ai nevoie de web 3.0.
Distractiv totusi cum lucruri simple devin mitologice. Web 3 oau. Web 2 … Browsere noi care suporta standarde noi => aplicatii noi. Simplu.
Ce iti imaginezi ca „stie” web 3 nu are nici o legatura cu web 3. Asta exista si azi, doar ca nimeni nu se oboseste, unele situri o practica altele nu. (faza cu ajax care defineste „web 2” era in ie6, inainte sa apara fantezia „web 2”).
Daca gogles mucles o sa-mi afiseze rezultatele cautarilor pe „web3” dupa preferintele mele, cind dau o cautare dupa ceva tehnic sa vad numai raspunsuri de la fete frumoase, prefer sa ma lipsesc.

Vedem ce-o fi 🙂

15 08 2011
Lucian E.

Interesant e insa ca desi avem avalansa asta de informatii si medii de comunicare, nu putem spune ca dialogul intre oameni s-a imbunatatit/aprofundat, ba mai mult, comunicarea nu a fost niciodata mai superficiala ca astazi… Asta si datorita faptului ca toti vorbesc, dar nu spun mai nimic.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: