Vreau televizoru’ lu’ Manafu!

17 06 2009

Probabil s-a terminat concursul…dar, si eu as fi vrut televizoru’ lu Manafu.

Am scris titlul articolului exact in ziua in care a fost anuntat concursul dar na, m-am pierdut in „meandrele concretului” si uite cum raman tocmai eu fara televizoru’ lu Manafu…..

Deja imi imaginam cum arata la mine acasa….eeehhhhhhhhh.

So, n-a fost sa fie, astept home cinema 🙂 sau un iPhone din ala de se lanseaza acum super smecher, ca pana la ora asta eu tot nu mi-am reperat mobilul, asa ca inca NU VAD cine ma suna.

Hai cu concursurileee!!!!!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

