DigiCafe – prima editie

29 03 2009

Joia trecuta am ratat PR Forum, l-am ratat astfel pe Bucrenci si am ratat piaristele. Da, imi pare rau, as fi vrut sa ajung. Am vazut insa cate ceva la Arhi si apoi franturi pe twitter. Bine, nu se compara cu prezenta fizica acolo…dar, m-am adaptat situatiei.

cup-of-coffeeDar joi nu a fost o zi lipsita de evenimente, pentru ca seara am fost la Loggia la prima editie DigiCafe, eveniment organizat de divizia de online a grupului RealitateaCatvencu. Ei se numesc acum F5 Media….ma rog. Ne-au intampinat cu sampanie…care a actionat somnoros la nivel de zi lunga. S-a discutat despre StartUp-uri…avident, tema aleasa in tandem cu prima editie…so, a StartUp itself.

Evenimentul nu a fost promovat, nu a fost anuntat, dar Loggia s-a dovedit a fi un spatiu muuult prea mic ptr atata lume. Evident, de la unii, de la altii (pt ca suntem atat de web 2.0) am aflat de evenimet 🙂 Chiar daca si-a propus sa fie un eveniment „relaxat” din punctul meu de vedere a fost destul de corporatist – la party-ul de dupa incercam sa mai discutam acoperind din rasputeri muzica electro la volum mare, poate data viitoare vom dansa la party …. poate!

Il recomand oricarui antreprenor in online, oricarui investitor, oricarui planor.

Urmatoarea editie va avea loc in aprilie dar probabil intr-o alta locatie.

Looking forward.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

