Azi e ziua mea, zi frumoasa ca mine

11 03 2009

si-o sa-mi iau ghiocei ca sa-mi murmure ei cat de mult ma iubeeeeeeeeeeesc!

de ziua meaAstazi ignor raceala cu desavarsire, asa ca intre Nurofen, Coldrex si Vitamina C cu propolis, se poate strecura si un pahar cu sampanie 🙂 La tigari nu am renunatat asa ca tusesc….in continuu. But anyway, e ziua mea. Si se vede clar, e dupa sufletul meu – soare dar frig 🙂

Am primit flooori, cercei, casti, bluzite, rochitze, un superb album foto cu dedicatie cu tot – de la artist,  iaurt (cel mai original cadou, frumos impachetat, in amintirea curelor mele de slabire). Atat pana acum, dar va veni si shipping-ul de America (iupiii)!!!!

Cel mai important, am primit multe urari de bine, zambete si chipuri fericite. Sunt prietenii mei care imi sunt astazi alaturi. Sunt cei care ma cunsoc si nu ma judeca, cei care ma cearta si nu se supara, cei care imi spun clar ce au cu mine si ce nu au, cei care imi sunt mereu alaturi.  Datorita lor ziua mea este fabuloasa.

Astazi nu simt ca am febra, ca tusesc sau ca imi curge nasul. Pentru ei, astazi sunt frumoasa, imi sta parul bine, sunt aranjata si total neracita 🙂

Ei sunt cadoul meu preferat! (zilnic)

LATER EDIT:

Este deja sambata si inca nu a trecut racaeala. Am incercat tot, mai putin antibiotice. Ma enerveaza rau ca stau in casa si afara e soare. Acum am inceput o noua varianta de tratament: coldrex comprimate, albastru de metil, ceai de coji de nuci, miere cu lamaie, ridiche neagra scobita si cu miere inauntru.  Nu fumez, nu am mai fumat de ieri de la pranz.

And….now I wait.

Acțiuni

Information

10 responses

11 03 2009
elfish

la multi aaaaaani!!!! iti doresc sa fii asa fericita ca azi in fiecare zi! si sa-ti treaca raceala!

11 03 2009
Sebastian

La mulți ani Raluca!

11 03 2009
Ioana Hurjui

Suzi mama, stii ca te iubesc mult, dar nu-mi pun fundita rosie pentru tine, sa stii ;))

Dar lasand asta la o parte, La multi ani Suzi miiiiiiiiiic, sa imi traiesti & chestii, ca s-o citez pe Rox in urari.

E bine poza, servetelul ala la nas, figura usor deconcentrata, usor vulnerabila si tigara pe terminate in mana… arta, my friend 😛 Releva spiritul tau celulozo-incatusat de virusii gripali ai societatii, contrans de vicii :)) Ti-a placut asta, nu?

Hai, te pupa nebuna! 🙂

12 03 2009
Raluca Goia

Asta mika si rea, nu stiam asta despre mine!!!!! :))
merisc suzi!!!! a afost o zi super pt mine!

12 03 2009
Raluca Goia

@elfish multumesc muuult! Raceala e pe vindecate…daca ieri am igorat-o, azi nu prea ma mai baga in seama 🙂

12 03 2009
Raluca Goia

@ Sebastian multumesc mult!!!!

12 03 2009
sonia

Happy Birthday!
Si…shopping in America? Details, pls? Unde, cand…sau daca merita. De mult imi doresc sa merg in SUA la shopping si nu am reusit nicicum.
10X si have fun.

12 03 2009
Raluca Goia

Thank you Sonia!!!
Shopping in America in mod indirect…eu astept shipping-ul 🙂 E o prietena acolo si profit de bunatatea ei si de faptul ca sta 2 saptamani si are timp de alergat prin magazine dupa nebunii la reducere.
Si eu as vrea la shopping in America unde as intra siguuur in magazinul/ magazinele Victoria Secret first thing 😀 Apoi…totul la raaaaaaaand!
Mmm….mi-ar tb cam o luna cred 😛

12 03 2009
David Morar

daca stabilesti din timp pe cand treci pe la noi, pot sa iti dau niste sfaturi de reduceri and stuff. 😉

aaa si deci LA MULTI BIRTHDAY!

12 03 2009
Raluca Goia

deci thank you David!!!
de trecut, nu stiu cand trec pe la voi pe la Americutza….dar in mod clar esti primul anuntat!

Lasă un răspuns

