Playground

6 03 2009

Se pare ca nu mai apuc sa imi asez gandurile in ordine si sa scriu. Se pare ca I a plecat in state si sunt la dublu la birou. Sper sa se si para ca ma descurc excelent. Ceva de bine a iesit, pt ca am observat ca pot lucra ft bine cu B, ceea ce ma bucura 🙂

In alta ordine de idei, Ioana se tine de sotii asa ca eu o urmez, avand in vedere ca situatia ma si obliga – mi-a pasat o noua leapsa., iar eu nu ma pot abtine sa nu o iau. Astfel, in cele ce urmeaza, incadrez la categoria Playground noi (sau chair vechi) afiramtii despre mine.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta? – sa visez cu ochii deschisi

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine? – nu stiu, sunt inca in stare de panica, poimaine cred ca as avea un raspuns

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum? – da, as spune la prima strigare, dar cred ca dupa prima croaziera in jurul lumii, la cei 23 de ani ai mei….nu m-as mai intoarce. As fi burgheza si lispita de griji, mi-as face zile amare doar la gandul ca ploua cand eu as vrea sa fie soare, ca el nu ma iubeste asa cum as vrea eu, ca am un rid de expresie in poza preferata….(sin nou, cu ochii deschisi)

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului? – fuck Madonna, have u seen Susie?

561608205. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara? -nu stiu ce as vrea sa spuna…dar cu siguranta mi-ar placea sa vina toti, sa planga prietenele mele, sa arate ravisant in costume mulate negre, cu ochelari mari, fumurii, de soare (se presupune ca mor la final de vara), sa aiba in mana batiste de matase albe si sa sa isi ascunda lacrimile care le inmoaie rimelul si creionul dermatograf. As vrea ca prietenii mei sa fie in costume negre garniste cu camasi alte si cravate negre, sa le tina pe doamne de mana si sa le consoleze sufernta. As vrea sa fiu incinearata totusi si ca drept pomenire sa mi se aprinda lumanari acolo unde simt prietenii mei ca sunt aproape de mine.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine? – (macabre intrebari) long live the goddess

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare? – musafir. Musafirul mi se parea un job perfect, inca mi se mai pare. Musafirul vine in vizita, mananca, bea, se simte bine, rade, glumeste, sta in cel mai bun fotoliu, are vizibilitatea cea mai buna la TV, i se scuza indiscretiile, si apoi pleaca, fara sa stranga masa, sa faca ordine, sa spele vasele, sa dea cu aspiratorul, sa spele pe jos, sa aeriseasac norul de fum de tigare, sa duca gunoiul….Musafurul este…musafir.

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi? – as face tot posibilul, cu toata puterea fizica si intelectuala, sa esuez.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine? – mama, si-a trait viata asa cum a vrut ea si a fost fericita pana si in nefericirea ei.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

1. de ce te-ai complacut in atatea situatii si te-ai ascuns in spatele replicii: am rabdare?

2. de ce nu ti-ai operat dintii, ca sa poti sa zambesti si din profil fara sa sperii lumea din jur?

3. de cea ai acordat atata importanta oamenilor carora le era era poate frica de tine sau poate pur si simplu nu te placeau?

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

