friendly Digital Marketing Forum

27 02 2009

Acesta ar fi putut fi un review exceptional, dar am fugit de la eveniment la birou intr-o graba sublima, asa ca am uitat caietelul cu notite pe undeva pe o masuta din „salanul de socializat”. Apoi astazi este deja vineri….evenimentul a fost miercuri, dar ce sa fac, bizi days. (nu ma plang, chiar ma bucur)

Dar incercam pentru ca speranta moare ultima 🙂

A inceput frumos, cu trezit matinal la 6:3o. Am ajuns la timp sa beau o cafea, sa fumez doza de dimineata de 2 tigari.

M-am vazut cu…de acum cunoscuti si am vbit (mai mult ei decat mine) despre tot felul de gadget-uri, logo-uri si flash-uri. Hmmm…nu am activat netul pe mobil asa ca am pierdut barfele picante de pe twitter din tmpul evenimentului, dar am avut un prieten de nadejde care m-a updatat spre fericirea mea. Mai mult decat atat, a stat cu mine pe durata sederii mele la eveniment F frumos.

julian-smith-prezentation-poza-de-zoso-evidentImpresionant! – prezentarea lui Julian Smith, Director of Digital, Insight & Research, MEC Interaction. La obiect, bine structurata si foarte frumos sustinuta. Despre ce era vorba? Despre cum poate folosi un brand uneltele media platite, detinute si dobandite. Cum se imbina, cum lucreaza separat, cum influenteaza ele obiectivele brand-ului.

Manuela Necula a sustinut o prezentare imbibata in videouri de pe youtube. Ft amuzant si captivant, cu toate ca au fost destule comentarii impotriva ei. Mie mi-a placut 🙂

Apoi ne-am impartit tacticos in trei sali, pe cate o sectiune de interes. Eu am sustinut-o pe Aurora Enghis, cu care si lucrez. M-am bucurat sa o vad atat de relaxata si increzatoarea in ea la prezentare, mai ales ca are lucruri importante de spus.

La scurt timp dupa…s-a intamplat fuga! Fuga la birou, pt a seta o campania ffft interesanta pt unul dintre clientii agentiei noastre.

At the end of the day,  a fost o intalnire cu prieteni. De data asta lucrul acesta a contat cel mai mult pt mine, avand in vedere ca in week-endul care tocmai trecuse „suferisem” o dezamagire, in prietenie daca imi poate fi permisa exprimarea. Daca in week-and am avut un moment nefast in care m-am simtit straina intre prieteni, la DMF s-a intamplat exact contrariul – m-am simtit extraordinar de bine.

El, ea, ei – cei care au facut acest eveniment de exceptie pentru mine se cunosc foarte bine si le multumesc.

Acțiuni

Information

2 responses

27 02 2009
Romanul nr. 17

Hey,

Ar trebui sa postezi mai multe poze cu tine pe blog. Ai avea mult mai mult trafic, pentru ca esti foarte frumoasa. Eu cel putin m-am indragostit complet si as prefera sa te vad mai des aici, decat sa-i fac trafic lui zoso care posteaza poze cu tine :)…

28 02 2009
Raluca Goia

@ Romanul nr. 17: multumesc frumos!
poze sunt pe flickr, si pe acelea nu le are Zoso.
cat despre crescut traficul….va creste el la un moment dat 🙂

Lasă un răspuns

