Descriptiv

18 02 2009

fairySi da-i si lupta neicusorule…si da-i si lupta puicusorule…dar totusi, starui in a avea o problema cu scrisul pe blog si inspiratia pentru scrisul pe blog (eh…problema se numeste inconsecventa si superficialitate, lene in aprofundare si patos pentru sinteza).Dar, in alta ordine de idei,  ma cenzurez in mod indirect (pt ca nu asta este gandul cu care plec la atac) de fiecare data, asa ca nu debordez in articole descriptive despre lucruri din viata mea.

Apoi, problema inspiratiei. Vorbeam cu Ioana la un moment dat si imi spunea cum se da leapsa pe blog: trebuie sa mentionezi ca e leapsa si tb sa mentionezi ca ai luat-o de undeva si tb sa mentionezi catre cine o pasezi. Apoi, imi spunea cum nu tb sa iau lucruri de pe alte bloguri, cum tb sa scriu numai ce e in mintea mea. Si aici: confuzia! Pai eu am atatea lucruri in minte!!!Apoi lucrurile pe care le am, sunt in mintea mea si acolo vor ramane 🙂

Sunt in momentul inspirational. Am nevoie de o muza. Sunt in cautarea unei muze. Fac un pitch…un casting. Caut muza! Caut…caut si gasesc atunci cand cel mai putin astept sa gasesc.

Acum, Ioana e muza mea, pt ca ma gasesc intr-un moment descriptiv. Bine….si mai am eu si alt(a) muz (a). Prin urmare am lua chestia asta (de va urma) de laIoana! (sa se stie, sa se vada, sa ma creada si sa imi spuna daca e ok cum am procedat)

SUNT: Raluca Goia, imi pare bine/ incantata

AS VREA: sa am si de ce sa fiu incantata

PASTREZ: tot ce e bun

MI-AS FI DORIT: sa fi trait in anii aceia cu rochii lungi si cavaleri

NU IMI PLACE: cand ma plictisesc

MA TEM:  de prea multe chestii, si sunt in faza de pozitivitatea asa ca nu le voi aminti

AUD: ce e de auzit

IMI PARE RAU: mai bine sa nu-mi para rau

IMI PLAC: oamenii, mai ales cei care apar de nicaieri si ajung departe

NU SUNT: alta zodie decat a mea

DANSEZ: si atunci cand nu dansez

NICIODATA:

RAR: nu ma cenzurez

PLANG: la finalul si mult dupa ce se termina filmul

NU SUNT INTOTDEAUNA: o companie linistitoare

NU IMI PLACE DE MINE: cand spun lucruri de genul: „nu am ce face, asta e

SUNT CONFUZA: atunci cand simt ca nu am ce face….

AM NEVOIE: in permanenta de o muza

AR TREBUI: sa am mereu o muza

P.S. aceasta nu este o leapsa. orice asemanare cu o leapsa este pura coincidenta.

Acțiuni

Information

2 responses

18 02 2009
Ioana Hurjui

:)) :)) E ok cum ai proedat Suzi, mamma’s proud 😉
Si don’t get me started cu muza, ca iar facem o criza de identitate :))
Hai, te pupa aia mica si rea 😉

18 02 2009
Raluca Goia

Nuuuu, nu criza! ca sunt la birou acum si e lume in jur 😉

Lasă un răspuns

