De forma

18 02 2009

Sunt anumite campanii de publicitatea in online.

Un exemplu de campanie de forma, careia fizic ii lipseste continutul este campania de solduri de la Famous Brands.

Una dintre uneltele media online pe care le-au folosi, cu gandul clar de a impusca astfel 2 ieruri dintr-o lovitura este direct mailing-ul catre bazele de abonati ale anumitor site-uri.

In cazul de fata: ele.ro

Nimic gresit, din punctul meud e vedere, aici. Chiar foarte bine – site pentru femei, cu o notorietate sedimentata si o baza de date frumusica plus rata de raspuns mai mult decat satisfacatoare. Dar totusi, branza buna in burduf de caine: pentru a participa la tragerea la sorti pt nu stiu ce hainutze, trebuie sa completezi un formular…dar surpraiz! apasand pe spatiul care at fi trebuit sa ma trimita la formular, sunt trimisa la o pagina care imi afiseaza un mesaj dezamagitor:  „Ne pare rau, dar pagina solicitata nu exista pe server”. Ei, in cazul acesta ce ati pierdut? A…importanta baza de date! Nimic mai mult….

e-mail primit:

elero_direct-mailing


mesaj deschis – in loc de formular:

elero_direct-mailing_raspuns

Apoi, spun si eu acum….nu pierdeti domnilor? Pe mine m-ati pierdut si sunt fan Famous Brands + abonat la newsletter ele.ro, eva.ro…etc.

Si ma gandesc…cine nu intelege cum e treaba cu internetul acum? A cui este vina?

Bine…hai repede, remediati problema!


Acțiuni

Information

2 responses

25 02 2009
Bogdan Raduta

Nu stiu despre ce este vorba, nu vad prea bine mailul si nici nu am acces la header-ul lui, insa din experienta mea iti pot spune ca asta este o metoda de „mail harvesting”. Ce e aia? Mai pe scurt: apasand pe buton, confirmi ca adresa ta de mail este valida (tai explicatii inutile) si intr-un final aceasta va fi inregistrata intr-o lista de (posibil) spam publicitar(si nu numai).

Bineinteles, poate fi vorba si de un link gresit pus de catre cel care a compus emailul insa trebuie analizate toate scenariile, nu?

Am fugit inapoi la munca,
Bogdan

25 02 2009
Raluca Goia

hehe, buna Boagdan! mersi tare mult pt explicatii 😉
da, era vb de link gresit….daca dadaei click te trimitea in…in….ETEEEER

Lasă un comentariu