to print or not to print?

5 02 2009

David Lubars, presedinte si Chief Creative Officer la BBDO North America –  printul inca respira:

magazinesE unul dintre cele mai vechi medii si ce e fascinant in legatura cu el este ca ramane unul dintre cele mai creative, interesante si eficiente mijloace de comunicare. Oamenilor le place sa ajunga acasa si sa stea intr-un fotoliu cu revista in mana. Cu toata tehnologia de care dispun, cel putin aici, in New York, oamenii iubesc revistele”.

My remark: aparatorii presei ies la suprafata.

Daca presa a fost batuta cu pietre la finalul anului 2008, mult amenintata si aproape sufocata de neancredere, anorexie, atacuri de panica si crize de epilepsie, inceputul lui 2009 ia in primire spiritul slabit al presei si il injecteaza cu judecati de valoare antibiotice si calmante .

Anunțuri

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: