CERF – new and improved

2 02 2009

Vineri seara, am fost si eu la Colocvio (la invitatia lui Cristi Manafu) si am participat (spiritual) la discutia concentrata asupra resuscitarii celui mai important targ de IT&C din Romania – CERF.

Nu spun cat de timid am intrat in club: am dat nas in nas cu o sala plina de baieti care na…discutau despre IT…&C. M-am prezentat. Frumos, politocos, avand toata bunavointa si entuziasmul la purtator. Mi s-a luminat fata instant cand i-am vazut pe Bogdan si pe Mihnea, apoi l-am cunoscut si pe Adi…a venit si Alex si Adrian…..

DAR, pentru ca exista un DAR am avut placerea sa il cunosc, face to face si pe George. Despre George stiam doar ca este unul, daca nu cel mai bine cotat blogger de pe plaiurile mioritice. Bine…eu stiam ca-l cheama Vali,  dar el mi s-a prezentat ca fiind Georg, asa ca, George sa fie.

Hmm…probabil m-a vazut timorata, cu privirea pirduta, nutrind mistic un inceput de entuzism palid, so a dorit sa imi aline bataile furibunde ale inimii 🙂

Bine, acum ii multumesc pt sirul de poze!!! La un moment dat ma plangeam la el pe blog de faptul ca nu m-a nimerit in lumina blitzului nici macar o data. Acum, m-a nimerit. In mod cert!

Boon. Asta a fost mondenitatea.

Concret si scurt pe doi, eu nu am fost niciodata la CERF. Never ever.De ce? pentru ca nu sunt absolut deloc pasionata de IT&C. Pentru mine, telefonul mobil trebuie sa fie functional in sensul de a vorbi la el, a trimite mesaje, a face poze si mai nou a fi oglinda. PC-ul trebuie sa fie … negru (nu sunt pink addict). Si daca IT&C inseamna pt mine telefon mobil si calculator……cred ca am spus suficient.

Bun, acolo nu am spus asta, si asa am activat spirala tacerii in mod inconstinet (dar probabil ca nu era nevoie sa spun ceva, am facut totul nonverbal).

Problema: Eu – Raluca nu sunt target-ul CERF. Iar problema lor, a celor ce organizeaza CERF-ul a constat in mare parte in acesta chestie. Oameni ca mine veneau la CERF, iar cei cu adevarat interesati stateau acasa si cautau ce voiau…pe net. Sau plecau prin alte tari, pe la targuri omoloage. Astfel, scopul CERF-ului nu mai era atins. Oraganizatorii isi pierdeau pe an ce trece clientii (companiile expozante).

Solutia: Expotek proudly presents the new and improved CERF – CERF B2B!

Cum au ajuns la concluzia asta? Au angajat o firma de research care a  facut…..paradoxal, reasearch. Research pe companiile expozante. De aici au dedus nemultumirea cu privire la publicul gaunos. Pe bublicul gaunos nu l-a intrebat nimeni nimic (si probabil ca deaia ne-am adunat noi la Colocvio…gen).

Astfel, companille expozante doresc un targ profitabil, un targ glamour/ trendy-flendy/ VIP. De inteles. Si eu, daca as fi sefa la compania mea de nu stiu ce gadget-uri as vrea sa am la stand persoane importante dornice de cunostere si…cumparare. Nu as vrea sa am un stand ultra full de pusti veniti de la scoala, veniti sa vada ce tari sunt „chestiile” de la CERF.

Parearea mea, ar fi cel mai bine asa. Un CERF client oriented, axat pe satisfactia clientului direct si al clientului indirect – vizitatorul.

In cele ce urmeaza, propun o reteta minunata:

Delicii cu mix de IT&C:

detaliu-post-21Ingrediente:

1 spatiu luminos, impartit in mod structurat pe categorii de produse

companii expozante – dupa gust

specialisti in IT&C per fiecare companie expozanta

spatii amnejate per fiecare comapanie expozanta

fete frumoase – dupa gust

taxa de participare dupa target asteptat

Mod de preparare:

Se ia una bucata spatiu frumos si spatios, luminat si compatrimentat si se gestioneaza dupa bunul plac al companiilor expozante. Se asezoneaza cu specialisti in IT&C si fete frumoase dupa bunul gust al organizatorilor si necesitatile companiilor expozante. Se stropeste delicat cu un sistem de taxe de participare conform unui plan de actiune stabilit in urma unui focus grup cu expozantii.

Mod de servire:

Cu respect si dedicatie fata de companiile expozante, cu stima si entuziasm fata de publicul vizitator.

Se serveste gazetareaste catre publicul specializat in vederea crearii unui word of mouth puternic!

Mult succes!

Anunțuri

Acțiuni

Information

2 responses

3 02 2009
flanders

george. e cu name change la zoso, deci.

3 02 2009
Raluca Goia

el a ales asta

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: