Space – the last frontier

22 01 2009

Am vazut acum pe Media lui Comanescu modul in care cei de la National Geographic exploateaza online-ul ca unealta media si ma gandeam….cum ar arata o astfel de interpretare pentru Coca-Cola zero….sau pentru o noua motostivuitoare de la Praktiker..

Hmmmmm…….

Anunțuri

Acțiuni

Information

3 responses

23 01 2009
Ionut Oprea

Salut,

Postez si aici raspunsul pentru ca blogul lui Iulian cred ca are ceva cu mine:) E simpatic proiectul asta, dar seamana cam mult cu „Wii strica youtube”, din toamna anului trecut. Daca l-ai ratat pe cel cu Wii si Youtube, il gasesti aici filmat:

23 01 2009
Raluca Goia

Seamana, indeed 🙂 adica, aceeasi idee.
Si echipa de la Adking a facut ceva pe aceeasi idee pentru Romtelecom.
Bine, mie mi-a placut tare mult cum au adaptat cei de la Nat Geo ideea asta pe proiectul lor. Au exploatat-o ft frumos.
In fond, daca o idee e buna, inseamna ca merita exploatata, iar daca cei ce o exploateaza o fac bine, astfel incat sa se potriveasca pe proiectul lor, originalitatea consta in realizarea, adaptare, iar cei de la Nat Geo au reusit.

23 01 2009
brontozaurel

hehe, si mie mi-a placut 🙂 impressive! insa venind de la National Geographic n-ar trebui sa ma mire 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: