In stil mioritic

20 01 2009

newspapersS-a panicat poporul implicat in treburi publicitaresti cu informatii despre caderea presei scrise, prabusirea ei, atacul sau de cord……etc, dar citesc acum ce a adeclarat aseara Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager Mediaedge, in cadrul primei editii din 2009 a WebClub:

„Print. Scădere de 5-10%. Printul va continua tendinţa uşor descrescătoare din punct de vedere al numărului de cititori şi cel al tirajului.”

So…de la dramatica parbusire (industria presei scrise ar putea fi decimata in 2009,) am ajuns, acum in 2009 (anul cu criza) la o scadere de 5-10% pentru 2009. ….printul continuand tendinta usor descrescatoare….

Strategie de intimidare in avantajul altor medii sau simpla exagerare?

Anunțuri

Acțiuni

Information

2 responses

21 01 2009
cristimarinescu

Nu cred ca trebuie sa dramatizam…insa, print-ul este in „picaj”..cat de liber sau controlat, vom vedea. Si cei 5-10%, inseamna scadere…iar ca si banuti, acest procent unde se va cumula? Sincer..nu cred ca va disparea din cauza crizei:)

22 01 2009
Raluca Goia

Pai aia e, ca nu trebuia sa dramatizam atata 🙂 dar probabil ca dramatizarea a fost generata in sensul unui semnal de alarma, pentru ca, stim ca in Romanica nu se ia nicio masura pana nu ajunge cutitul la os. So, probabil cutitul a ajuns putin aproape de os, cel putin psihologico-metaforic.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: