din ciclul: cercetatorii britanici

14 01 2009

Astronomii spun că mişcarea Pământului de-a lungul istoriei a dus la modificarea celor 12 zodii pe care astrologia ni le cadoriseşte la naştere. Poziţia Soarelui dă peste cap zodiile: Berbecii devin Peşti şi apare Ophiuchus, a 13-a zodie

zodiac-circleLista noilor zodii, potrivit lor, numai ca si ei au aflat din alta parte:
Capricorn:
20 ianuarie – 16 februarie
Vărsător: 16 februarie – 11 martie
Peşti: 11 martie – 18 aprilie
Berbec: 18 aprilie – 13 mai
Taur: 13 mai – 21 iunie
Gemeni: 21 iunie – 20 iulie
Rac: 20 iulie – 10 august
Leu: 10 august – 16 septembrie
Fecioară: 16 septembrie – 30 octombrie
Balanţă: 30 octombrie – 23 noiembrie
Scorpion: 23 noiembrie – 29 noiembrie
Ophiuchus: 29 noiembrie – 17 decembrie
Săgetător: 17 decembrie – 20 ianuarie

LATER EDIT

pe genul, nu am noroc pe lume pentru ca nu mi-e scris in stele, acum, inca o stea ne(norocoasa) – sa aruncam in continuarea responsabilitatea faptelor noastre pe….stele, ca decat sa facem ceva, mai bine asa: in consecinta, inca o stea

Acțiuni

Information

2 responses

15 01 2009
Andrei

Sunt convins ca „aberatia” asta de stire a aparut cumva fortzatã de incapacitatea astrologilor de a „potrivi” TOATE caracteristicile si definitiile zodiilor pe… nativii acestora 😉 Oricum, pentru cei care abia asteapta sa mai ‘prinda’ ceva senzational in noianul de stiri aberante zilnice (din ciclul „stiri in nestire”) vestea asta cred ca le va da apa la moara pentru cel putin vreo luna de-acum incolo.

15 01 2009
Raluca Goia

Pai sa stii, gaselnita asta mi-a creat un neasteptat trafic pe mirificul blog.
Bai, se cauta pe net in draci chestii legate de astrologie, pe genul, nu e vina mea ca sunt cum sunt si nu am noroc pe lume, mi se trage de la zodie! Sau bai, am atat noroc ca mi-e scris in stele….. 🙂

divide et impera

Lasă un răspuns

