asa mi-e lene cateodata

7 01 2009

living-vegetables_452ecb2d2d02eSi acum. Acum imi e lene sa ma ridic de pe scaunul de la birou. Am stat aici toata ziua, lenesa. Si nu e ok. Momente ca astea ma sperie pentru ca nu ma recunosc sau poate pentru ca ma recunosc si nu vreau sa fiu asa. Asta nu-mi place la mine si incerc in fiecare zi sa repar: mi-e lene. Inutil asa, mi-e lene.

La un mom dat (intr-un moment al meu letargic, leguminos – recte detestabil) m-a intrebat un bun prieten de-al meu de ce nu ma duc la sala, de ce nu imi fac ziua plina de activitati, si eu ce i-am zis?…pentru ca mi-e lene!  Atunci am primit replica la care ma asteptam oarecum: sa nu mai spui asta niciodata! Bai si atunci s-a intamplat acel declic. Nu trebuie sa mai spun asta niciodata. Un inceput spre exterminarea lenei. Poate o sa incep sa nu o mai aud asa iesind din subconstinet si chiar o sa fie deratizata de acolo. Apoi va fi distrusa si la nivel de inconstinet si gata, voi fi vindecata!

Dar uite-l din nou.

Acum spre exmplu mi-e lene sa ma duc cu prietenii la GreenTea.  Dar am fost mituita cu biscuiteii de acolo (sunt atat de buni, mai ales cei cu mere) incat o sa ma duc 🙂 – e grav! daca mi-e lene sa ies cu prietenii, pana acum nu s-a manifestat ATAT DE GRAV.  Semnal de alarma rapid sau ma voi transforma in imaginea de sus-stanga! Cine stie, o sa incep sa stau la TV pana noaptea tarziu, o sa-mi iau jocuri de pe net, o sa bag in mine Mc si KFC la nesfarsit, chipsi, mici si bere, o sa ma scarpin pe burta si o sa ragai necontrolat! O sa fiu un animal. Gata cu zoon politikon, Supraomul spre care tindem….nici nu o s stiu ca am stiut de asta vreodata. O sa fiu un cartof mare si gras!

So, leacul impotriva lenei: mita! (odios)

Mita verbala, adica vorbit aspru, pe un ton de sus, sau mita fizica: cookies!

NU E BINE! Si o data cu acest post, in care mi-am descarcat aceasta intima defectiune ma pot vindeca de lene. Nu e bine sa stea la mine in minte, in atitudine. EXTERMINATE!

Deci, daca imaginea iti pare cunoscuta, spui des ca ti-e lene si esti pe deasupra mandru de asta…..stai ca un cartof mare si indesat si astepti sa fii curatat, taiat felii subtiri si salivezi la gandul ca o sa fii aruncat intr-o tigaie cu ulei incins si apoi mancat….(continua tu ca eu gata, am plecat – in seara asta am parte de ceai alb si biscuitei cu mere in compania prietenilor…pupciaupa)

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

