Luni dimineata: luni de dupa concediu

5 01 2009

mondaytf7 E 7:30! Suna ceasul. Suna. Suna. Suna.

Nu m-am ridicat din pat la 7:30, pentru ca adormisem cu abea 2 ore jumate inainte de ora 7:30.

M-am ridicat, in zombi mood, la 8 fara 10. Mi-am facut un nes. Tare.

Dap. Este limpede, inevitabil si ireversibil: luni dimineata – luni dimineata, prima zi de dupa concediu.

Acum sunt la birou. Un anumit furnizor ma anunta ca a avem sa-i platim 2 facturi si imi ureaza La multi ani…..

Maine va fi mai bine, probabil pentru ca maine nu va mai fi luni.

Acțiuni

Information

2 responses

6 01 2009
Bogdan

Uite un e-card amuzant referitor la ziua de luni: http://tinyurl.com/4blm2l

7 01 2009
Raluca Goia

🙂 eh….la mine nu a fost chiar asa, dar am si asemenea zile 🙂

Lasă un răspuns

