Ce-ai face dacă nu ţi-ar fi frică?

31 12 2008

Prima leapsa am luat- o de la cea mai buna prietena a mea, Ioana (stiu, suna utopic, dar inca mai existsa astfel de oameni – cel putin pentru mine). Acum iau a doua leapsa de cel care m-a isnpirat si m-a determinat sa am si sa sustin un blog: Cristi Manafu.

Ce-ai face dacă nu ţi-ar fi frică?

Daca nu mi-ar fi frica de faptul ca mama ar ramana singura aici, in Romania, as fi facut un masterat pe comunicare in Londra, sau chiar facultatea acolo.

Daca nu mi-ar fi frica de faptul ca as ramane total si iremediabil fara bani produsi de mine, as fi facut UNATC. Am facut 2 ani de pregatire pentu UNATC dar m-am lasat pagubasa penrtu ca actoria cere timp si dedicatie absoluta, inspratie si multa pasiune, timp total dedicat pentru arta, cunoastere si definire a EU-ului. Eu nu mi-am permis asa ceva, asa ca, pentru a nu-mi trada valorile si credintele, am ales comunicarea, comunicare si marketing-ul online – care au ajuns sa-mi placa, dar asta nu inseama ca nu ma trec fiori reci ori de cate ori vizionez un spectacol la UNATC (eu as fi putut fi unul dintre ei).

Daca nu mi-ar fi frica de viata solitara si incredintata total carierei nu as iubi atat de mult cu iubesc acum. Nu as vrea ca iubirea mea sa fie din ce in ce mai mare.

Daca nu mi-ar fi frica de insucces nu as fi mereu atat de determinata sa am deplin succes. Pentru ca in viata am avut parte de dezamagiri, resemnari si insuccesuri, asa ca acum imi este frica de ele si nu vreau sa mai existe. Iar daca ma voi intalni cu ele in viitor, vor fi cu siguranta total pasagere. Voi lpta contra lor si intru exterminarea lor din viata mea numai una am si vreau sa o traiesc asa cum simt ca trebuie.

Daca nu mi-ar fi frica de ce zice lumea, as petrece mult mai mult timp fiind asa cums unt EU. Fara complexe si prejudecati, fara uitat mereu in jur si fara cenzura.

LATER EDIT

dau leapsa mai departe, catre cine crede ca ar suporta sa vada scris de propriile manute, care sunt fricile care constinet sau inconstinet (asta mai greu poate) ii impiedica sa faca/ sa spuna anumite lucruri.

Ioana…will you?

Acțiuni

Information

2 responses

4 01 2009
Yoga

ma bucur pentru tine ca ti-ai dat seama ca de limitanta este frica… sper sa reusesti sa nu mai fii atat de sufocata de ea…

4 01 2009
Raluca Goia

o constientizez si mai mult, sunt in stare sa o scriu, sa o spun cu voce tare si cred ca este un pas important spre scaparea de sufocare cu frica.

tu ce ai face daca nu ti-ar fi frica?

Lasă un răspuns

