2009 – here we come!

31 12 2008

Gataaaaaaaaaaa, 2009! – un an norocos pentru ca cifrele adunate fac 11, iar ziua mea de nastere este intr-o zi de 11

Ca si anul trecut, sunt cu Sergiu si Cristi, dar de data asta la Cristi acasa, in Bucuresti! Este asa cum trebuie sa fie pentru ca sunt alaturi de iubitul meu si alaturi de unul dintre cei mai dragi prieteni. Pe ceilalti ii am la un telefon distanta, asa ca ii consider a fi langa mine.

Familia mea este reunita in acelasi loc, adica in Vrancea, acasa la bunica mea – da, suntem o familie de femei: eu, mama si bunica (din partea mamei), numai noi am mai ramas (da, mai sunt si matusi si veri…dar o parte din ei ma dau in judecata si cealalta parte nu ma cunoaste)

Anul care vine trebuie sa fie mai bun ca cel care tocmai a trecut, mai iubitor, mai efervescent, mai prietenos, mai banos si muuult mai profi! Trebuie! Asa ca, asa va fi. Iar daca nu va fi asa, este pentru ca nu m-am straduit destul/ nu am muncit destul ca sa starnesc univesrul sa conspire la realizarea dorintelor mele. Dar, asa va fi 🙂

Pentru voi, sa aveti parte de tot ceea ce va doriti. Nu pot sa va urez nimic mai mult de atat pentru ca nu as sti ceea ce va doriti si nu vreau sa imi dau cu presupusul. Dar stiu (?) ca vreti sa fiti fericiti. Asa ca, sa va gasiti fericirea in tot ceea ce faceti, iar la finalul fiecarei zile sa va gasiti alaturi de cei pe care ii iubiti.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

