Marketing….in criza!(?)

17 12 2008

Conferinţa internaţională IAA “Industria de marketing& comunicare şi criza economică”, care a avut loc pe 15 decembrie, si s-a numit „Marketing and Media Innovation in Times of Recession”.

Peter Jansen, preşedintele Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, în cadrul conferinţei IAA, a dat numeroase exemple de companii de succes, care în perioade de criză au investit şi au aplicat strategii inovatoare.

Acelasi Peter Jansen a declarat: „În criză, trebuie să investeşti în publicitate

Gata, putem rasufla linistiti, la anul se preconizeaza spooor si multe campanii!

P.S. Rili?

Anunțuri

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: