Shubiduap shuap shuap!

16 12 2008

Sapatamana asta incepe maratoooonul concertelor de Craciun marca Stefan Banica Jr.

Sala Palatului din nou arhiplina de bunicutze cu nepotzei. Sala Palatului va rasuna in ritm de White Christmas in tandem cu shubiduap shuap shuap.

A….suntem in criza???? Nu mai avem bani? Vaaaai, pentru Banica avem mereu. Strangem pensia un an, nu mai cheltuim alocatia unei luni, ca numai o data e concertul. Sau de vreo 4-5 ani…de vreo 4-5 ori pe an! Dar nu e de ajuns. Inca nu stim pe dinafara White Chistmas sau Veta. Poate….au recuperat chiuveta (surpraaaaaiz). Si asa, se rotesc ochii lu Banica mai ceva ca masinariile alea de prin cazinouri, atunci cand intra pe scena si vede sala plina. Capata asa o energie….mai mai mai.

De unde stiu cum e la concert? Pai, am fost si eu, doooh! Am primit invitatii de la Ringier…si m-am dus, ca e brand national Banica, si daca tot e pe baza de invitatie….ma duc, sa nu fie sala plina numai de RUDE+PRIETENI ai celor care primesc de drept aceste invitatii.(deci…am facut-o patriotic si ptr trust)

Daaaaar, daca Trustul Ringier a fost darnic in fiecare an, anul asta s-a oprit, a taiat bugetul lu’ Banica. Anul asta canci invitatii la Banica! Parca si vad adunarea ptr criza:

dep. financiar: 100.000 euro !!!!! da ce face Banica de banii astia? Vinde juma’ de an Libertatea?

marketing: aaaa….mm….e cadou concertul, de Craciun.

dep. financiar: anul asta dam cadou un cozonac + un exemplar din programul de week-end Libertatea.

Muahahah Banicaaaa, ti-a ajuns! Ia, orientarea catre actorie, ca nu o sa joci numa’ in A douaspreazecea noapte for ever! Hai ca Liceenii au fost, gata!

Pupciaupa!

Acțiuni

Information

4 responses

16 12 2008
Ioana H.

:)) moama suzi, ce dur. ntz ntz ntz. Sunt sigura ca undeva in lume e acum un Banica Junior ranit in ego. :))

16 12 2008
Raluca Goia

cred ca plange! cu lacrimi de crocodil

17 12 2008
ioanaoarga

bravo pentru articol!chiar m-a amuzat.apropo de Banica, se zvoneste prin sat ca in Revizorul joaca foarte prost.

17 12 2008
Raluca Goia

Pai sa nu ma duc 🙂
Mie mi-a placut cum a jucat in A douasprazeacea noapte…dar apoi nu l-am mai vazut pe nici o panoplie a vreunei piese (sau poate nu l-am mai cautat eu…)

Lasă un răspuns

