Hey google, I am getting you!!!

12 12 2008

Okidoki: hei google, i am getting you!

Google: well, okidoki!

Acest dialog virtual intre personificatele motoare de cautare google si mai noul okidoki a fost inspirat din declarati lui Oralndo Nicoara:

O.N.: „vrem sa avem in 6 luni rezultate mai relevante decat Google.”

– reactii in lantz, soc!

– urmeaza explicatia:

O.N.: „adica, la o comparatie a cautarii pe un anumit cuvant/grup de cuvinte, sa putem spune ca ceea ce “intoarce” Okidoki e mai relevant decat ceea ce returneaza Google. Asta vrem, asta ne propunem si credem ca e realizabil. Normal, chiar daca atingem acest obiectiv NU inseamna ca am depasit Google, nu are cum sa insemne asa ceva, poate ca noi vom da rezultate mai relevante dar Google va avea trafic mai mare si cautari mai multe. Deci nu avem cum sa depasim Google in 6 luni, ca sa fie clar … doar printr-un miracol insa desi suntem nebuni incercam sa fim cat de cat realisti

Bine, sa vorbim de relevanta atunci.

Azi am intrat si eu sa testez. Am cautat, cuvantul „iubire” ca in reclama de la un PC.

Acestea sunt diferentele:

google.ro

google2

okidoki.ro

okidoki2

Pai la prima vedere, google imi ofera relevanta privind numarul de articole care au in context cuvantul pe care l-am cautat. Okidoki…ma abureste 🙂

Acțiuni

Information

2 responses

12 12 2008
robin simion

cred ca okidoki vrea sa-ti arate colectia de cd-uri

12 12 2008
Raluca Goia

da, si nu a nimerit din prima Berry White

Lasă un răspuns

