Din lumea online-ului: eu cred, ei nu vor sa ma creada!

11 12 2008

Pe principiul exista oameni cu vointa puternica si oameni cu vointa slaba al lui Nietzsche, eu cred, vreau si pot, ei nu.

Zielel astea tot fac exercitii de imaginatie ptr campanii online. Bine, am renuntat sa ma mai excit psihic si sa fac tumbe si flic-flacuri in van, sa ma incit si apoi sa raman….incitata si bosumflata. Astfel (renunt la elan creator), am facut un plan asa cum s-a vrut. Fac planul scolareste, cu atentie marita catre eficienta si relevanta. Il trimit.

Si….ei bine, nu e bine. Dar de ce nu e bine? Calculele nu-s bune, nu am acoprit target-ul, nu am evaluat corect? Nici vorba!!!

Asa ca primesc urmatoarea cerere: sa se explice clar fieacre casutza a planului! Evident ca in mine a tresearit in prima faza un diluviu de exclamatii de revoltare: Ce e asta?…cum sa explic?..ce sa explic? Cum adica FIECARE casutza???

Pai cum ce?…ce e aia site category? ce e aia site name? ce e aia page impressions, unique visitors, CPM, extracharge….etc

In gand ma revoltam: iar ma intorc in timp? Asta faceam acum vreo 2 ani, in vremea mea de „pionierat”. O iau de la capat?

Morala: ei bine, DA! nu te mai agita asa si pune mana si explica, e normal sa explici, ce te miri atat?

Morala bis: voi care spuneti ca agentiile nu stiu sa convinga clientul, nu mai dati in oamenii din agentii ca nu stiti ce fac ei sa convinga un client, mai ales cand clientul e cu NU in brate

Moarala bis bis: stop cu agitatia ca am ajuns la nu stiu ce nivel cu online-ul in Romania, ca dansam pe loc pe loc, sunt oameni care inca nu stiu cu ce se mananca internetul si ce inseamna un buget de internet care sa atraga dupa el eficienta, bugetul ideal invartindu-se la mirobolanta suma de maxim 5k-10k euro pe luna (si banner-e, evident!)

Morala bis bis bis: iubim clientii care au si cea mai mica intentie de a asculta, ca deaia vin la agentii, ca au incredere in noi, ca le zicem de bine, ca facem cercetari si ca nu vorbim asa ca sa nu adormim.

Later edit:

In universul nietzscean, Dumnezeu a murit şi omenirea singură poate să se realizeze după voia ei fără nici o limită. Sfatul lui este să ne urmăm cele mai înalte idealuri şi să acţionăm asupra lor în libertatea deplină pe care o avem.

Nietzsche consideră că există numai două tipuri de voinţe: puternice şi slabe. Nietzsche crede că „voinţa încătuşată este un mit Voinţa puternică este cea care conduce spre putere. Tot el este de părere că „toţi ne naştem pentru a fi liberi dar nu toţi ajungem să fim voinţe puternice, nu toţi putem ajunge să fim liberi”. Din acest raport el trasează şi două tipuri de morale: de stăpâni şi de sclavi. Aristocratul, cel cu voinţa puternică, este cel care are sentimentul puterii şi tot cel care determină şi creează valorile. Slavii sunt toţi asupriţii, oprimaţii, robii, nedecişii şi istoviţii, toţi cei cu voinţe slabe. Ei exprimă o suspiciune pesimistă faţă de condiţia umană în totalitatea ei, şi poate, o condamnare a omului şi a condiţiei sale. Tot sclavul este invidios pe bunurile celor tari şi suspicios în privinta lor şi el preţuieşte calităţile utile care îi ajută pe suferinzi să îndure mai uşor existenţa: compătimirea, mâna serviabilă şi săritoare, inima caldă, răbdarea, hărnicia, modestia şi amabilitatea. Deosebirea fundamentală între cele două tipuri de morale este că în timp ce primii exaltă respectul şi devotamentul, sclavii năzuiesc spre libertate şi fericire.

Anunțuri

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: