17-18/27-30 niciodata 22

9 12 2008

Nu stiu cum sunt altii, dar daca cineva ma vede pentru prima oara are 2 variante: ori imi spune ca am 17 sau 18 ani si ma intreaba la ce facultate vreau sa dau si ce vreau sa ma fac cand o sa cresc mare, ori imi spune ca la 27 de ani ar tb sa ma marit…ce mai astept? apoi e uimit, in ambele cazuri sa afle varsta reala.

Eh bine, in primul caz nu trebuie sa deschid gura, ma iau ei asa dupa cum arat si gata, scot replica cu facultatea si ce nota am luat la bac instant, ca na…tb sa aiba si ei un subiect de conversatie cu mine.

In cel de-al doilea caz, am in prealabil o oarecare discutie cu interlocutorii mei, pe teme diverse, dar dupa ceva timp cred ca ma dau de gol cumva, ca ma intreaba brusc: da’ tu cati ani ai?….aaaa, doar atat?…vai, eu credeam ca ai vreo 27-28! (si cata uimire pe fata lor, nici nu stiu daca sunt incantati sau dezamagiti). Evident, daca am avut o conversatie serioasa, incep sa ma trateze IMEDIAT ca pe un copil si parca incep sa vorbeasca tare si rara ca na, li s-a sters microcipul cu discutia noastra de dinainte sa ii lovesc cu vestea varstei mele reale. In cazul in care e un baiat in situatia asta…e terminat. Se crede un semizeu care s-a pacalit cumva, dar gata, acum si-a dat seama de situatia reala, e mai puternic acum!!! Daca e o fata (chiar daca e cu 2 ani mai mare ca mine), se uita la mine gales facand exces de zel cu utilizatul sentimentului matern care o loveste ireparabil.

Ei bine nu, nu nu. Am 22 🙂 Ati gresit cu totii! Hi hi hi. Nu prea stiu la care sa ma bucur mai mult? Sa fiu happy ca zic de mine ca sunt asa copila, deci am o fatzuca dragalasa, sau sa fiu exaltata ca…ia uite ma, ce matura sunt(la 27 de ani esti matur, nu?…mai maturilor)!

Mi-am facut un test psiholog din ala de-l gasesti pe net si iata ce am obtinut:

varsta-psihologica

Bine, ce scrie eici, NU SUNT EU! Astia imi spun ca nu sunt sociabila? Poate rezervata in anumite situatii, dar biliv mi: sunt sociabila! Am zis!

Dar e clar: am o moaca de pustoaica si minte de….29 de ani (daca asa se sustine la test). Mi-am mai facut un asemea test si anul trecut (cred) si acolo mi-a dat ca am 27 de ani. Se pare ca am mai crescut in ultima vreme. Chiar nu credeam ca o sa imi iasa mai mult de…21 de ani atunci, dar na, surrrpraaaaaaaaaiz! Si acum, am dat raspunsul ala cu ieistul in club…dansat pana am febra muscualara 3 zile, stat ooooooore in sir cu prietenii si cheltuit banii aiurea pe hainutze si prostioare. Asa face omu’ la 29 de ani? (gen matur si responsabil)

Oricum, mister si revelare cum ar zice Blaga. Ce stiu ma aia cu intrebarile lor despre mine? Si….pe ce se bazeaza calculatorul lor? hmmm? (ma revolt!)

Bun: divide et impera. Cati ani am?…..

Gasesti aici unul dintre teste, in caz ca te pasioneaza sa vezi ca nu ai varsta pe care crezi tu ca o ai si nici varsta pe care ti-o aplica cei ce-si dau cu parearea.

Acțiuni

Information

One response

18 06 2009
Adia

care e problema? combinatia e perfecta. aspect copilaresc si minte matura. 🙂

Lasă un răspuns

