Frisca acra la Starbucks

7 12 2008

Dupa trei zile de petrecere, astazi am iesit la o cafea. Am fost la Starbucks la AmericaHouse in Piata Victoriei.

Arata tare bine cafeneaua de acolo, e in centru, si mai nou, e decorata de sarbatori. Nu mi-am luat cafea…ca vreau sa dorm totusi. Mi-a luat ciocolata calda. (premisa: Mmmm ce bun). Numai ca….neasteptatul s-a produs: frisca era acra. Nu…nu acra, era practic iaurt! La prima mirosire am crezut ca sunt eu defecta, ca deja mi s-au distrus simturile asa ca a trebuit sa fac o verificare amanuntita: am gustat. Era clar acru!

Nu m-am asteptat. Jur. De la ei….nu m-am asteptat. Dar na…s-a intamplat.

Ceea ce e de „bine”, e ca s-au panicat groaznic, nu stiau ce sa spuna….ce sa faca. Ce sa-mi ofere. Cum sa ma faca sa uit ca se intampla ceva.  E de bine asta. In alte circumstante cred ca altii mi-ar fi zis ca mi se pare: frisca e perfect ok.

Morala: se intampla mereu unde nu te astepti, se intampla si la case mari, se schimba lucrurile: isi dau seama ca le esti client si asta e important.

Morala bis: si tocmai deasta ma mai duc p’acolo.

Morala bis bis: dar tot o sa miros de zece ori si o sa verific culoare produselor inainte sa le introduc in trupul meu plapand.

Of mai Starbucks, si imi placea atat de mult de voi!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

