si daca am pupilele dilatate, ce?

5 12 2008

In ultimele zile, din cauza efuriei create de evenimentele la care am participat (Manafu face o treaba super cu evenimentele astea, la un mom dat cred ca o sa numim o strada dupa el), din cauza acetui blog pe care vreau sa-l intretin (bine…gen), din cauza astora de dau petreceri de final de an in fiecare joi seara, poate si din cauza tigarilor si a „stropilor” de alcool care imi ajung in trup….am pupilele cam dialatate! Da domn’e….sunt un planner cu pupile dilatate!

Si pt ca am pupilele dilatate primesc si intrebarea mirifica (evident fara rea intentie): auzi ma, tu te droghezi?Nu domn’e…..nu dorm bine.

Dar au fost si altii inaintea mea cu gluma asta. Uite eu acum am vazut-o si rad de 5 min in fata monitorului! Ce au nimerit-o!!!! ce ma simt!!!! Oare….ma vor?

Gavrila si Asociatii – Tractir

Acțiuni

Information

4 responses

5 12 2008
IuliusAugustus

boring …

am ajuns pe aici dupa o poza de la zoso, si un comentariu dat de tine pe acolo …

Manafu in sus, in jos, si in restul directiilor – m-am plictisit

am reusit sa ajugn la al 4lea articol de pe pagina ta … dar mai mult nu mai pot

6 12 2008
Raluca Goia

incearca mai mult si mai des 🙂
si Manafu…datoria lui am inceput sa scriu, acum sunt in stadiul de ridicat statuie.
mersi pt critica, apreciez ca ti-ai luat din timp pt asta.

20 12 2009
midriz

Eu am doar O pupila dilatata. UNA! da faza cu AMBELE pupile dilatate e dubios. Atat

20 12 2009
Raluca Goia

un singura?….hmm, this is new :))

Lasă un răspuns

