Great people do great things

5 12 2008

Este primul an in care pot sa spun ca imi place f tare ceea ce fac si ca imi plac la nebunie oamenii care fac acelasi lucruri ca si mine (generic vorbind – comunicare).

Anul acesta am luat la rand evenimentele de comunicare si marketing, cu accent pe online (ca na….in domeniul asta ma incadrez). Pana acum, prezenta mea a fost sporadica la aevenimente de acest gen…si din plin la evenimente organizate de anumite medii.

RoNewMedia, Blogging for Companies, Inspire 2009, NetCamp. Unul dupa altul.

Am cunoscut oameni extraordinari pe care ii stiam dupa nume/poza/e-mail/telefon. Dar acum i-am vazut fata in fata, am vorbit cu ei, mi-au imparatsit si le-am imparatsit lucruri pragmatice dar si vise.

Au fost evenimente cu oameni si pentru oameni. Si ma bucur ca fac parte dintre acesti oameni.

As vrea sa ii laud mai mult….(am in minte un nor de cuvinte care momentan se afla intr-o miscare browniana) , dar pentru cei care au fost acolo…cuvintele sunt de prisos, pentru ca experienta acestor evenimente este greu de descris (e ft ft ft ft frumosss!), si mai ales ptr mine….care inca nu mi-am revenit din entuziasm.

multumesc Cristi.spaceball1

spaceball

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

