Playground!

1 12 2008

1. Vorba preferata: te iubesc
2. Vorba detestata: ne-am imprietenit cam repede
3. Drogul favorit: feromonii
4. Sunetul preferat: sunetul tubular .. facut de chestiile alea tubulare cand bate vantul
5. Sunetul detestat: sforaitul
6. Ce zic la nervi: nu e ce zic, cat intensitate vocala cu care o fac
7. Pe bancnota punem pe: my social butterfly when happy
8. Meseria strict interzisa pentru mine: psiholog
9. Ma voi reincarna in: Hera
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: Anais nu era ptr tine

________________________________

1. Ariel M-Zim 5 – Geneva 2
2. Prima zi de scoala – mica si frumusica
3. Ploaie – vreme de facut copii
4. August – mare
5. Einstein – coafura rezista
6. Messenger – cam tupeist
7. Scame – in sange

Am preluat-o de la aia mica si rea

Acțiuni

Information

7 responses

4 12 2008
A'batrana reloaded

1. Vorba preferata : toti banii tai sunt ai mei!
2.Vorba detestata : nu-ti dau bani!
3.Drogul favorit : Visa si MasterCard
4.Sunetul preferat: ahhhhh….stiu si eu?
5.Sunetul detestat:mmmm sunt mai muuuuulte, printre care si telefonul sunaricios al lui PUPU!
6.Ce zic la nervi: multe, pe care le uit repede!
7.Pe bancnota punem pe: ce e aia o bancnota??? eu stiu numai de bancnote!
8. Meseria strict interzisa pentru mine: nevasta
9. Ma voi reincarna in: tot in mine, dar mai buna!
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: nu mi-ar spune nimic!
___________________________________________
1. Ariel M-Zim 5 – ce-i asta?
2. Prima zi de scoala – mi-am pierdut floricica gasita pe banca!
3. Ploaie – inundatie in Bucuresti!
4. August – Martie!
5. Einstein – nu-mi vine
6. Messenger – mmmm OK
7. Scame – pe covor!

A’tanara din alea batrane!

4 12 2008
Zuza40

1. Vorba preferata: Suzi
2. Vorba detestata: nu mai bea 🙂
3. Drogul favorit: whiskey cu cola
4. Sunetul preferat: muzica de cilau
5. Sunetul detestat: claxonatul
6. Ce zic la nervi: fuck
7. Pe bancnota punem pe: un ochi atotvazator
8. Meseria strict interzisa pentru mine: militian
9. Ma voi reincarna in: Inanna
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: ai avut noroc

________________________________

1. Ariel M-Zim 5 – spal de mana :-), ma mentin cu muschi
2. Prima zi de scoala – nu-mi aduc aminte, aveam alte treburi
3. Ploaie – vreme de melancolie
4. August – luna mea
5. Einstein – un mare om de stiinta, cu multa imaginatie
6. Messenger – o unealta
7. Scame – nu avem

5 12 2008
Vise

1. Vorba preferata: „Sunteti ok?”
2. Vorba detestata: Facem, dregem alea, alea 😐
3. Drogul favorit: iubirea
4. Sunetul preferat: Honda CBR 600F4 exhaust
5. Sunetul detestat: Polizorul dentistului pe dintii mei
6. Ce spun la nervi: lucrurilor pe nume
7. Pe bancnota punem pe: cine vrem sa murdarim
8. Meseria strict interzisa pentru mine: Medic legist – cand ma intreb ce-i in mintea cuiva, nu vreau sa o stiu la propriu!
9. Ma voi reincarna in: intr-un gand
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: Game Over

________________________________

1. Ariel M-Zim 5 – Da’ eu vreau Cocolino!
2. Prima zi de scoala – Capitolul 2
3. Ploaie – sex nebun sau somn adanc
4. August – bronz si pofte
5. Einstein – pacat ca totul e relativ
6. Messenger – long distance hugs, kisses and smiles
7. Scame – perie!

7 12 2008
el negro ducko

1. Vorba preferata: `ce faci frate ?`
2. Vorba detestata: `Ai o duda aici` sau `am gasit o duda`
3. Drogul favorit: whitewidow
4. Sunetul preferat: bluetech , in ultima vreme
5. Sunetul detestat: `fiarreeee luaaam , fiareeee`
6. Ce spun la nervi: `ma pis pe voi`
7. Pe bancnota punem pe: werner heisenberg
8. Meseria strict interzisa pentru mine: orice are lagatura cu publicul
9. Ma voi reincarna in: n-o sa ma reincarnez
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: ai fost ateu , fraiere

________________________________

1. Ariel M-Zim 5 – diff@gray
2. Prima zi de scoala – m-am intors acasa cu uniforma rupta si murdara + o invatatoare nasoala
3. Ploaie – depresie
4. August – soare si mare
5. Einstein – genius!
6. Messenger – obisnuiam sa-l detest
7. Scame – ma scutur

8 12 2008
raluca

1. Vorba preferata: vreau… imi doresc…
2. Vorba detestata: nu am… nu pot
3. Drogul favorit: cocaina =))
4. Sunetul preferat: vocea iubitului
5. Sunetul detestat: ceasul la prima ora a a diminetii
6. Ce zic la nervi: ca-mi dau demisia
7. Pe bancnota punem pe: mine
8. Meseria strict interzisa pentru mine: bona
9. Ma voi reincarna in: Jane (tipa lui Tarzan)
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: esti mai tare ca Eva

8 12 2008
Betty

1. Vorba preferata: Iubi, radiezi…
2. Vorba detestata: Păpushaaa/Prinţesoo
3. Drogul favorit: the forbidden desires
4. Sunetul preferat: gâfâiala de dupa
5. Sunetul detestat: fluierătura
6. Ce zic la nervi: ‘izda masii….
7. Pe bancnota punem pe: Eliza Leonida Zamfirescu
8. Meseria strict interzisa pentru mine: salahor
9. Ma voi reincarna in: David Beckham
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: lucky bastard

________________________________

1. Ariel M-Zim 5 – spala singur? si sorteaza?
2. Prima zi de scoala – copil prost
3. Ploaie – sex between the sheets
4. August – fecioara
5. Einstein – .. legături bolnăvicioase
6. Messenger – kinkiest avatars
7. Scame – … mama ce ploua afara….

12 12 2008
Raluca Goia

1. Vorba preferata: vine week-endu
2. Vorba detestata: e luni
3. Drogul favorit: cola
4. Sunetul preferat: muzica de la Guerilla
5. Sunetul detestat: mieunatul pisoiului meu cand dorm
6. Ce zic la nervi: nimic, ma controlez 🙂
7. Pe bancnota punem pe: depinde de bancnota
8. Meseria strict interzisa pentru mine: matematician
9. Ma voi reincarna in: geanta Furla
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: na, esti multumita?

Lasă un răspuns

