Momente de criza, pe parte economica, fireste!

20 11 2008

Evident despre criza.

Criza in America, so…criza in toata lumea. Daca in toata lumea, atunci si in Romania. Pe parte financiara, in calup de advertising sectiunea media se taie bugetele. Dar de unde? De la TV? de la radio? de la presa? de la OOH? de la online?….

E, cum citeam eu subiecte fierbinti pe fluxul blogosferic, am intalnit articolul linistitor postat de Ionu Oprea ce citeaza un articol din Emarketer (articol ce prezinta o serie de motive din care publicitatea pe internet ar trebui nu sa scada in volum, ci chiar sa creasca in perioade de criza). Astfel copiez citatul si-l citez si eu:

  1. The Internet is inherently more measurable and accountable than are traditional channels.
  2. The Internet allows for better, more-granular targeting than do other forms of media. That reduces media waste and can save marketing dollars.
  3. The Internet is interactive, thereby allowing for a higher degree of engagement with consumer and business prospects and customers.
  4. Particularly among younger consumers, the Internet is accounting for a larger and larger share of total media time; numerous studies demonstrate that teens, millennials and other younger cohorts are spending more time online per week than they are watching television.
  5. The Internet plays into the consumer-in-control movement and therefore provides new opportunities for marketers to be a part of their conversations about interests, attitudes, shopping plans and even brands.
  6. New Web 2.0 phenomena such as blogs, social networks and Twitter provide marketers with the potential to gain rich insights into consumer behavior and attitudes (the Internet is like a perpetual focus group on steroids).
  7. The Internet, unlike any other medium or channel, allows marketers to reach prospects throughout the entire consumer buying cycle, from initial awareness through pre-information-gathering to sales and post-sale feedback and support.

Acum ca m-am mai linistit si stiu ca e posibil sa nu ma raliez numa’ pe TV si o sa mai scot banutzi si din online, astept si alte studii care sa dea zvonuri cum ca la anul sau in anii ce urmeaza in Romania clientii vor vrea sa investeasca peste 40% din bugetul de media pe online, ca inteleg utilitatea lui si apreciaza initiativele 🙂

Inchei vesel si publicitareste, si zic si eu cum ar zice reclama de la Haineken: and now I wait

Anunțuri

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: