Good things to do!

20 11 2008

Am primit anul trecut cea mai haioasa agenda., dar in acelasi timp cea mai originala si persoanala.Am primit-o de la PRO TV, de Craciun.

De ce atat de speciala? Ptr ca pe fiecare pagina erau exprimate, asa ca intr-un banner 728×90 (cei ce stie, cunoaste) cate un gand pentru viitor, un gand sincer si total nevinovat. Sa exemplific citand gandurile de pe primele pagini:

Vreau sa am sedinte scurte si eficiente!

Vreau sa nu-mi sune ambele telefoane in acelasi timp!

Vreau sa fiu cautata numai in probleme care sunt de compententa mea!

Vreau sa nu mai intalnesc tampiti!

Vreau sa nu mai primesc mail-uri inutile!

Vreau sa nu lucrez in week-end!

Vreau sa gasesc loc de parcare in fiecare dimineata!

Vreau ziua mai lunga de 24 de ore (dar nu ziua de lucru)!

Vreau sa zbor!

Vreau sa fie vara mereu!

Vreau mese de pingpong si bere la dozator pe hol!

Vreau hamac in loc de scaun si gintonic in loc de birou!

(am incheiat citatul)

So….acestea sunt mostre de „good things to do”!In esenta, lucruri pe care le vreau pentru mine, pentru binele meu, fara sa ma amestec si sa restrictionez binele altora.

In completarea lucrurilor bune dorite de angajatii PRO-ului, iata-le si pe ale mele:

Vreau sa termin mai repede Masterul!

Vreau sa merg la Berlin de Revelion!

Vreau sa merg la un training la Londra!

Vreau sa slabesc 5 kg!

Vreau sa am o geanta Furla!

What are your good things to do?

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

