de ce am vrut sa am si eu blog?…

18 11 2008

De doua zile am blog.

De doua zile.

Toti prietenii mei au blog, majoritatea persoanelor cu care lucrez au blog (probabil ptr ca lucram in online si…tin pasul cu trend-ul), destul de multi alti oameni, amici, cunostinte vor sa-si faca blog.

Ce pot sa inteleg de aici? Ca lumea e tare nevorbita? sau poate ca sunt tare timizi si nu se pot exprima in mod liber in fata unui auditoriu, chiar daca format dintr-o singura persoana? sau poate pentru ca au atatea de zis incat simple convorbiri nu sunt suficiente? poate.

E clar, am multe intrebari, si sunt ferm convinsa ca exista tot atatea raspunsuri la intrebarile mele (sau poate chiar mai multe). In esenta, acest lucru imi place cel mai mult, o intrebare poate genera o multitudine de raspunsuri, de fapt, atatea raspunsuri cate persoane vad intrebarea, dar raspunsurile pot veni in acelasi timp fara sa se suprapuna, fara sa creeze un conglomerat indescifrabil, ilogic si ilizibil.

Prin urmare, am descoprit:am vrut si eu sa am blog din dorinta de a obtine raspunsuri, astept sa obtin raspunsuri (multe, diferite, sa ma pot decide). Dar mai mult decat atat, astfel esentialul, astept sa am intrebari care sa merite raspunsuri.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

